13

حمائمہ ملک کے سابق شوہر شمعون عباسی کا فیروز خان کے معاملے پر ردِعمل

کراچی(روزنامہ استحکام) فیروز خان کی بہن حمائمہ ملک کے سابق شوہر اداکار شمعون عباسی نے فیروز کے معاملے پر ردِعمل دیا ہے۔

شمعون عباسی نے سوشل میڈیا پر ویڈیو پیغام میں فیروز خان اور ساتھی فنکاروں کے درمیان جاری تنازعے پر بات کرتے ہوئے کہا کہ میرے بہت سے مداح مجھ سے فیروز کے معاملے پر سوال کر رہے ہیں میں دوسروں کے ذاتی مسائل میں نہیں پڑتا لیکن اب مجھ سے پوچھا گیا ہے تو مجھے جواب دینا چاہیے۔

ان کا کہنا تھا کہ میں فیروز کے معاملے پر فیصلہ کرنے والا کون ہوتا ہوں مجھے بھی گھریلو مسائل کا بھی سامنا کرنا پڑا میری شادی فیروز خان کی بہن حمائمہ ملک سے ہوئی تھی ہم نے اچھا وقت گزارا لیکن میاں بیوی کے درمیان مشکلات بھی آتی ہیں۔

شمعون کا کہنا تھا کہ بعض اوقات لوگ سوشل میڈیا پر اپنے معاملات کو بڑھا چڑھا کر پیش کرتے ہیں جب انہیں سوشل میڈیا کا سہارا ملتا ہے تو وہ اسٹار بن جاتے ہیں، اداکار عوامی شخصیت بن جاتے ہیں، مگر یاد رکھیں کہ اگر سوشل میڈیا آپ کو اسٹار بنا رہا ہے تو تنازعے کے بعد آپ کے کیریئر کو برباد کرنے کی طاقت بھی رکھتا ہے۔

شمعون عباسی نے فیروز خان کے ساتھ اپنے ذاتی تجربے پر بات کرتے ہوئے کہا کہ وہ فیروز خان کو تب سے جانتے ہیں جب وہ ایک چھوٹے سے بچے تھے شمعون کا کہنا تھا کہ فیروز بہت محبت کرنے والا اور فرمابردار شخص ہے۔

اداکار نے کہا کہ ’فیروز کے ساتھ جو کچھ ہوا وہ ان کا ذاتی معاملہ ہے اور کسی کو اس میں نہیں پڑنا چاہیے، اب جن اداکاروں نے فیروز کے بارے میں بات کی ہے یا قانونی کارروائی کر رہے ہیں میں فیروز خان کا سائیڈ نہیں لے رہا لیکن اگر آپ کسی کے ذاتی معاملے پر بولتے ہیں تو نتائج بھگتنے پڑتے ہیں‘۔

شمعون عباسی نے فنکاروں کو مشورہ دیا کہ پاکستان شوبز ایک چھوٹی سی انڈسٹری ہے اور فنکاروں کو اس انڈسٹری میں کمائی ہوئی شہرت اور اپنے وقت کو اس طرح کی لڑائیوں میں ضائع نہیں کرنا چاہیے۔

یاد رہے کہ شمعون عباسی اور فیروز خان کی بہن اداکارہ حمائمہ ملک 2010 میں رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے تاہم شادی کے دو سال بعد 2012 میں ہی اس جوڑی نے راہیں جُدا کر لیں تھیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں